divendres, 2 d’octubre del 2009

Puig de les Agulles

Comarca: Alt Penedès.
Alçada: 848 m.
Desnivell: 60 m.

Aprofitant que ja es divendres i que tenia la tarde lliure, avui m'he escapat a fer el sostre de la meva comarca (he de confessar que no hi havia pujat mai).

El que havia de ser una excursió d'una horeta, hora i mitja, ha acabat sent de tota la tarde, vaja que he arribat a casa que quasi no hi havia llum.

He sortit del coll dels carbons, enfilant bosc amunt veient alguna fita per el camí. A l'arribar a la part de dalt el terreny està força malament, hi ha moltissim garric i una bona colla d'arbres caiguts (i d'els drets més d'un amb més branques seques que fulles verdes!) suposo que degut a les fortes ventades de l'any passat. Amb aquest panorama he estat molta estona voltant per el cim buscant la clariana amb la fita de terme que indica que estas a dalt. Finalment cansat d'esgarrapar-me amb la vegetació i veient com estava el terreny, he desistit de trobar-la i m'he acostat a l'extrem est per fer alguna foto de la lluna que es començava a veure amb claredat.

Si tinc ànims i una estona alguna altre tarde potser m'acosto a veure si trobo la dichosa fita (si es que no ha quedat camuflada sota la malesa!); ara, cal dir que el Penedès te racons molt més encantadors que el Puig de les Agulles!.

Us deixo el mapa i alguna de les poques fotos que he fet:



Una foto del Puig de les Agulles des del Pla de Carbons:



Un parell de fotos de l'extrem oest:





Apa fins la propera, que esero que sigui més agradable que aquesta i no acabi amb el mapa estampat als braços!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada