dimecres, 4 de novembre del 2009

Miranda de Sant Jeroni

Comarca: Bages i Anoia.
Alçada: 1237 m.
Desnivell: 117 m. des del trencall de l'Albarda. 517 des del monestir.

Aquesta és la segona part de l'excursió de l'Albarda Castellana. Des del cim cal baixar un altre cop al camí que porta a Sant Jeroni (també es pot agafar un trencall que hi ha al coll, que ens portarà un tros més endavant però que no passa per la capella que hi ha camí del cim). Des d'aquest punt només cal acabar de pujar fins a la capella, girar a l'esquerra i enfilar les escales que condueixen a cim.

Per la baixada jo vaig triar canviar de ruta i anar pel camí nou de Sant Jeroni, passant pel Plà de les Taràntules, Sant Miquel i el monestir.

Jo vaig tenir el plaer de veure la posta de sol des de les escales (tot i que m'hagués agradat estar al cim!) i de poder fer la baixada sota un cel amb algun que altre estel i amb una magnífica lluna plena sense cap núvol que li fes ombra.

Com sempre penjo el mapa i les fotos:



Capella de Sant Jeroni:



Posta de sol des del cim:



La foto de rigor!:



La lluna surt per il·luminar el camí:



Una imatge nocturna de Gorros:



Sant Benet de nit:



Espero que us agradi.
Fins al propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada